WYJĄTKOWA PAŁKA
Obrażenia: 6-10
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
Wymagania:Siła: 15
Zwinność: 11
Taktyka: 13
Poziom: 1
ZUŻYTE RUDYKLINOJIMTHOMSONITURUTHENIRIDOSMINUKAATIALAITUno i oczywiście
ŻELAZAWYJĄTKOWY KASTETObrażenia: 9-13
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
Wymagania: Siła: 16
Zwinność: 11
Taktyka: 14
Poziom: 3
ZUŻYTE RUDYRUTHENIRIDOSMINU
KAATIALAITU
SZKATUŁKALITU
ANORTOMINASRAGRYTUWYJĄTKOWY KIJ Wartość: 294
Obrażenia: 8-18
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
Wymagania: Siła: 17
Zwinność: 13
Taktyka: 13
Poziom: 1
ZUŻYTE RUDYKLINOJIMTHOMSONITU
RUTHENIRIDOSMINU
KAATIALAITU
ANORTOMINASRAGRYTUWyjątkowa Dzida Obrażenia: 55-75
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
Wymagania: Siła: 63
Zwinność: 36
Taktyka: 50
Poziom: 26
ZUŻYTE RUDY 2 ŻELAZA
2 KAATIALAITU
SZKATUŁKALITU
Ostatnio edytowany przez hosse (2008-02-08 11:30:58)