1. ARENA
Walczysz tam z losowymi mobami w większej ilości. Potwory zależą dokładnie od levelu postaci i postawionej kasy. Aby móc zbudować arenę trzeba być zarządcą prowincji, mieć 6 gmin pod warunkiem że wszystkie gminy są zajęte i 20 lvl.
2. Kryształy Mocy
Kryształy Mocy służą do ulepszania magicznych przedmiotów w kuźni. Zależnie od koloru kryształy ulepszają: -
niebieski - podnosi właściwosci fizyczne (obrażenia, ochrona)
-
żółty - podnosi właściwości prefiksów
-
czerwony - podnosi własciwości sufiksów
-
czarny - podnosi wszystkie własciwosci magiczne
Każdy taki Kryształ polepsza działanie o 1 punkt. 3. Rudy Cytat: W kuźni można tworzyć przedmioty ze zdobytej rudy. Bazową rudą jest ruda żelaza - bez niej nie da się nic utworzyć. Każdą rudę można wstawiać w ilości od 1 do 4. Jeśli dana kombinacja odpowiada jakiemuś przedmiotowi - zostanie on utworzony. Maksymalna ilość rud zależy od poziomu kuźni. a) KLINOJIMTHOMSONITU
b) RUTHENIRIDOSMINU
c) KAATIALAITU
d) SZKATAŁKALITU
e) ANORTOMINASRAGRYTU
f) NATROGLAUKOCERINITU 4. Wyprawy Statystyki odpowiadają udanej wyprawie, czyli im większe statystyki tym większe prawdopodobieństwo udanej wyprawy. 5. Reputacja Służy do rankingu i sojuszu. Za wygraną walkę dostajesz 0.1 reputacji a za przegraną tracisz tyle samo (to samo tyczy się napadów). 6. Czary (jak ustawić w obronie) Ustawienia >> Czary podczas obronie[i] 7. Przelicznik punktów doświadczenia (exp) na punkty umiejętności (PU) 2 expa = 1 PU 8. Przeklęty przedmiot Aby zdjąć z niego klątwę trzeba wybudować Świątynie na poziom 3 i tam się zdejmuje klątwę. 9. Informacje na temat Prowincji 1)[i] Można mieć tylko 1 prowincje
2) Przenosząc sie na prowincje tracimy wszystkie gminy
3) Jeśli napadniemy na gminie posiadając prowincje i wygramy tracimy prowincje!
4) Napadając i zdobywając prowincje tracimy poprzednio posiadane tereny
5) Na prowincji można rozbudowywać te same budynki co w gminach ale na wyższe levele Na prowincji można tez wybudować kilka nowych budynków są to: Ratusz
Alchemik
Fort
Gildia uzdrowicieli
Wieża magów
Stajnie
Arena 6) Jeśli napadnie cię gracz z prowincji po przegranej zostajesz przeniesiony na jego prowincje (tak stało sie w moim przypadku napadłem kogoś z prowincja sam mając prowincje wygrałem i zamieniliśmy sie prowincjami)
7) Jeśli napadnie Cię gracz z gminy ładujesz na jego dotychczasowym terenie czyli gminie (tego nie jestem pewien trzeba jeszcze potwierdzić)Jeżeli czegoś nie ma dopiszczcie to dalej na forum rozwincie wątek wszystkie dopiski mile widziane dla całego dobra sojuszu
Ostatnio edytowany przez hosse (2008-02-06 22:30:04)