Forum VisArcana Bractwa - SilentBlade
Po osiągnięciu poziomu 20 możecie podbić prowincję, w której macie opanowane wszystkie gminy.
Przybyłem, Zobaczyłem, Zdobyłem, Zapłakałem. Otóż zdobycie prowincji niesie za sobą kilka niezbyt miłych na początek niespodzianek:
1. Zajmując prowincje traci się WSZYSTKIE gminy - nawet te na innych lokalizacjach
2. Wszystkie pieniądze przechowywane w banku przepadają
[być może to bug gry - do sprawdzenia u admina]
3. Dochodzą nowe budynki:
Ratusz
Dzięki urzędnikom w Ratuszu zostaje zwiększona efektywność ściągania podatków i wpływy złota rosną o 20%.
Wymagania: Charyzma: 40 Inteligencja: 30
Złoto: 48 500 Drewno: 24 250 Kamienie: 38 800 Kryształy: 9 700
Czas ukończenia: 00:30:00
---------------------------------------------------
Alchemik
Alchemik dzięki swojej ogromnej wiedzy w dziedzinie chemii i magii potrafi zmieniać zwykłe kamienie w kryształy w stosunku 5:2 na poziom.
Wymagania: Inteligencja: 15 Wiedza: 18
Złoto: 720 Drewno: 388 Kamienie: 1 156 Kryształy: 182
Czas ukończenia: 00:07:30
---------------------------------------------------
Fort
Dzięki ochronie fortu bohater może wytrzymać 20% więcej obrażeń.
Wymagania: Taktyka: 30 Siła: 40
Złoto: 48 500 Drewno: 58 200 Kamienie: 97 000
Czas ukończenia: 01:00:00
---------------------------------------------------
Gildia uzdrowicieli
Współdziałanie wielu uzdrowicieli pozwala zwiększyć Punkty Życia w obronie o 15 na każdy poziom.
Wymagania: Siła: 20 Żywotność: 20
Złoto: 1 926 Drewno: 1 163 Kamienie: 4 046 Kryształy: 275
Czas ukończenia: 00:10:10
---------------------------------------------------
Wieża magów
Połączone umysły uczonych w Wieży zwiększają Manę w obronie o 10 na każdy poziom.
Wymagania: Inteligencja: 20 Wiedza: 20
Złoto: 2 044 Drewno: 1 156 Kamienie: 3 468 Kryształy: 338
Czas ukończenia: 00:10:10
---------------------------------------------------
Stajnie
Na koniu przemieszczanie staje się szybsze o 4% na każdy poziom.
Wymagania: Zwinność: 15
Złoto: 1 756 Drewno: 629 Kamienie: 3 432
Czas ukończenia: 00:06:00
---------------------------------------------------
Arena
Na Arenie każdy śmiałek może spróbować szczęścia w walce. Król może ogłosić Igrzyska.
Wymagania: Siła: 20 Taktyka: 20 Charyzma: 20
Złoto: 9 700 Drewno: 38 800 Kamienie: 67 900 Kryształy: 1 940
Czas ukończenia: 01:00:00
---------------------------------------------------
4. Wszystkie budynki prócz tartaku, kamieniołomu, kopalni kryształu i farmy trzeba budować na nowo
5. UWAGA NA MAGAZYN
Magazyn po zdobyciu prowincji zostaje ustawiony na poziom 1 w plecaku pozostaje 5 pierwszych
przedmiotów z listy. O zgrozo - ponad 20 rodzajów rudy poszło się paść
PLANOWAĆ ROZWAŻNIE CO ZROBICIE Z PRZEDMIOTAMI NIM ZAATAKUJECIE PROWINCJĘ
6. Przyrost surowca spada do poziomu tego, który macie w gminie rodzimej.
Zatem ostrożnie planujcie swoje wypady, dobrze gospodarujcie surowcami tam by przed przejęciem prowincji mieć przynajmniej po 100k każdego z nich. To pozwoli Wam w miarę szybko wybudować nowe budynki na sensownym poziomie tak by nie stać się łatwym łupem chciwych sąsiadów.
Będę rozwijał ten temat w miarę zdobywania nowych informacji o mojej Provincji. Wszystko co macie napisane powyżej zostało sprawdzone na własnej skórze.
UPDATE 1.0
1. Po wybudowaniu Banku w prowincji odzyskuje się wcześniej zamrożone pieniądze
2. Po wybudowaniu Magazynu pojemność plecaka zwiększa się i pojawiają sie w nim
zaginione przedmioty
3. Po wybudowaniu Wieży Magów wracają nauczone wcześniej czary
Być może nie będzie tak strasznie jak wyglądało to na początku - jednak niespodzianka jest mało przyjemna
Offline
PROVINCJA DOBRA RZECZ.
Na początku jest trochę ciężko bo surowca mało długo trzeba czekać na nowe budynki ale opłaci się,
W Kuźnia na 10poziomie pracuje całkiem fajnie Stajnia poprawia znacznie termin wyprawy (krótszy) jest całkiem miło i przyjemnie teraz tylko trzeba rosnąć w siłę by całemu naszemu sojuszowi wiodło się dostatnio
Offline